Digital Craft este un proiect inovator marca BOS. Acesta își va deschide porțile pe 10 mai, la Education Point, sala E, începând cu ora 12:00 și este dedicat studenților pasionați de marketing, oferindu-le oportunitatea de a se familiariza cu concepte și practici de ultimă oră în domeniu.
Digital Craft este destinat studenților interesați de marketing și tehnologie, oferindu-vă o platformă unde puteți învăța, interacționa și dezvolta profesional. Participarea la acest eveniment vă va permite să vă extindeți cunoștințele și să vă îmbunătăți abilitățile în domeniul marketingului.
Evenimentul nostru va găzdui două workshop-uri interactive, fiecare având un focus diferit:
1. Marcom Hub: Marketing Experiențial prin Realitate Augmentată
Acest workshop, condus de Alin Obaciu, Tech Marketing Developer la MarcomHub, va explora utilizarea realității augmentate în marketingul experiențial. Participanții vor avea ocazia să interacționeze cu diverse materiale în realitate augmentată și să lucreze pe un caz concret, generând idei prin brainstorming.
Marcom Hub este un showroom de tehnologii și soluții la cheie, creat pentru practicienii din industriile MarCom și HR din România. Este un spațiu de inspirație și accelerare de idei de campanii de comunicare internă sau către parteneri.
De asemenea, nu vă veți plictisi nici în pauză, deoarece partenerii noștri vor aduce o pereche de ochelari VR, cu care vă veți putea explora interiorul, mai exact corpul uman. Este o experiență unică pe care nu trebuie să o ratați!
2. JTI: Designul Ambalajului, un Factor Cheie în Evoluția Brandurilor
Acest workshop, condus de Cristina Stroe, Group Brand Manager la JTI, va discuta importanța designului ambalajului în evoluția brandurilor. Veți avea ocazia să studiați exemple de branduri mari și să lucrați pe un studiu de caz pe această temă, în echipe.
Cristina Stroe are peste doisprezece ani de experiență în FMCG, atât în România cât și internațional. Ea deține un master în managementul marketingului dobândit în cadrul Academiei de Studii Economice din București și s-a alăturat JTI în 2011 pentru un stagiu în departamentul de marketing. Ea a ocupat diverse roluri pentru brandurile JTI în următorii ani, acoperind atât partea de activare cât și strategia de brand.
Participarea la Digital Craft este o oportunitate unică de a învăța de la profesioniști cu experiență în domeniu și de a interacționa cu alți studenți pasionați de marketing. Nu ratați această ocazie! Înscrieți-vă la eveniment prin link-ul formularului de înregistrare.
Link formular Digital Craft