Introducere
Prima ediție a celui mai nou proiect marca BOS, Digital Craft, a avut loc în data de 10 mai la Education Point și a impresionat numeroși studenți pasionați de marketing.
Digital Craft a reușit să se muleze perfect pe dorințele și nevoile participanților de a afla cele mai noi concepte din sfera marketingului, oferindu-le o descrierea amplă în ceea ce privește armonia dintre tehnologie, design și interacțiunea acestora cu clienții. Studenții au avut ocazia de a se pune în pielea unor angajați specializați în cele două subiecte de bază ale proiectului: marketingul experiențial și marketingul ambalajului.
Realitate augmentată
În prima parte a evenimentului, am avut plăcerea de a sta de vorbă cu Alin Obaciu, Tech Marketing Developer și speakerul reprezentant Marcom Hub. Acesta a impresionat prin prezentarea produselor realizate prin intermediul realității augmentate.
A urmat o probă care a provocat participanții de a se pune în postura unor angajați și să vină cu soluții către cererea clientului. Nicio echipă nu a dezamăgit, iar alegerea câștigătorilor a fost o încercare pentru speaker.
Participanții au fost invitați să experimenteze stația VR pregătită de Marcom Hub și să se bucure de gustările din partea KitKat, Cini Minis și Nescafe.
Expertiza în Marketingul Ambalajului
Cristina Stroe, Group Brand Manager la JTI, ne-a captivat cu discuția despre marketingul ambalajului și a pregătit un studiu de caz pentru participanți: crearea unui nou ambalaj pentru o sticlă de apă.
Concluzie
Evenimentul s-a finalizat cu răsplătirea tuturor cu goodie bags din partea celor de la JTI, reprezentând o oportunitate incredibilă de învățare, interacționare și cunoaștere a experților din domeniu.