Sesiunea reprezintă una dintre cele mai stresante și aglomerate perioade ale anului. Și cine să înțeleagă mai bine acest lucru dacă nu chiar studenții?
Dorind să ajute tinerii aflați în timpul examenelor, echipa BOS a lansat alături de partenerii de la Kaufland o campanie inedită. Numită Spin to win, scopul acesteia a fost să descopere ce îi trezește pe studenți pentru examenul de la 7 dimineața.
Sesiunea de iarnă
Prima parte a inițiativei s-a desfășurat în timpul sesiunii de iarnă, voluntarii BOS fiind prezenți în căminele Moxa, Belvedere și Agronomie. Pentru că așa cum am vorbit și în articolul despre sesiune, pauzele sunt esențiale în gestionarea stresului, studenții au fost încurajați să uite de examene pentru 5 minute și să participe la o provocare.
Dorind ca această campanie să fie cât mai interactivă și fun, echipa BOS a creat o roată virtuală, care odată învârtită dezvăluia o serie de surprize. Acestea au constant în produse precum smoothie-uri K-to GO, cafele K-to GO și energizante Crazy Wolf, oferite de partenerii de la Kaufland. Având în vedere tema campaniei, voluntarii au dorit să ofere un boost de energie pe gustul fiecărui student.
Boost-ul de după vacanță
Văzând reacțiile pozitive din partea studenților, campania Spin to win a continuat și în perioada imediat după vacanța de Paște. Pentru a face mai ușoară tranziția la perioada presesiunii, echipa BOS s-a întors în căminele Moxa, Belvedere și Agronomie cu surprize. Răspunsul la întrebarea Ce îi trezește pe studenți pentru examenul de la 7 dimineața? a fost și de data aceasta răsplătit cu energizante, smoothie-uri și cafele.
Aici studenții din cămine au fost dornici să participe la tiktok-uri și provocări, descoperind energia molipsitoare voluntarilor. Însă aceștia nu au fost singurii curioși, având printre ei și un invitat surpriză: o pisică. Deși nu a putut șă ne răspundă la întrebare, aceasta tot a fost a fost răsplătită cu un cadou din partea echipei pentru interesul de care a dat dovadă. Se pare că vibe-ul BOS și-a făcut cu adevărat simțită prezența!
Vara se apropie
Realizând că oboseala acumulată pe parcursul anului și vremea plăcută îi fac pe studenți să se gândească la vacanța de vară, Kaufland a decis să aducă un plus campaniei noastre: Crazy Wolf edition. În sesiune de vară tinerii și-au dat refresh cu cele mai noi arome ale energizantului Crazy Wolf. Fie că voiau să reziste nopților petrecute învățând sau să își înceapă diminețile pline de energie, energizantul Tropical Guave a fost soluția.
Deja familiari cu voluntarii BOS, studenții nu au ezitat să iasă pe holurile căminelor și să participe la noile provocări. Și cum vorba umblă repede prin grupurile de WhatsApp, tot mai mulți tineri au venit să descopere noile surprizele.
După sute de studenți cunoscuți, am reușit să aflăm ce îi trezește pentru examenul de la 7: teama de restanță! Lăsând gluma la o parte, majoritatea tinerilor au mărturisit că de multe ori o cafea, un suc de fructe sau un energizant reprezintă rețeta perfectă. Așadar, se poate spune că am reușit să ne îndeplinim scopul și să ajutăm cât mai mulți studenți în sesiune.
Pe această cale le mulțumim partenerilor de la Kaufland pentru că au făcut această inițiativă posibilă, dar și studenților participanți pentru entuziasmul de care au dat dovadă. Ne revedem sesiunile următoare cu mai multe surprize!