Rolul principal al departamentului este acela de a presta servicii pentru companii. Printre activitățile desfășurate se numără employer branding prin campanii de marketing sau organizare de evenimente, creare de content, research în rândul studenților sau promovarea oportunităților oferite de parteneri.
Misiunea departamentului este de a facilita legătura dintre studenți și companii, creând un spațiu sigur în care tinerii se pot dezvolta iar angajatorii pot cunoaște persoane cu potențial.
În spatele oricărui eveniment de succes stă o echipă bine organizată. Astfel, membrii departamentului vor învăța să organizeze un eveniment de la zero, trecând prin toate etapele, începând de la alegerea conceptului de promovare a evenimentului, până la alegerea unei locații potrivite sau contactarea partenerilor, sponsorilor și participanților.
Un alt element de bază al organizării de evenimente este promovarea atât online, cât și offline. În urma training-urilor, voluntarii vor avea oportunitatea să coordoneze campanii de promovare pentru evenimente (ședințe de concept, realizarea vizualurilor și copy-urile potrivite postările, strategia de comunicare).
Acesta reprezintă principalul serviciu prestat de asociație pentru partenerii săi. Employer branding este metoda prin care o companie își gestionează reputația și imaginea ca angajator pe piața muncii. Cu ajutorul departamentului Eventum, numeroase companii au desfășurat astfel de campanii de succes.
Departamente