Departamentul de Comunicare

Departamentul de Comunicare reprezintă vocea organizației, locul unde munca de PR se îmbină armonios cu partea de Social Media. Dacă ești o persoană atentă la detalii, activă, veselă și ai mereu cuvintele la tine, atunci departamentul Comunicare este cea mai bună alegere pentru tine!

Rolul Departamentului de Comunicare

Rolul departamentului de Comunicare este de a realiza conținut sub formă de text, fie ca vorbim despre descrieri ori texte pentru website. Pe scurt, tot ce e scris, e făcut de noi (inclusiv ce citești tu chiar acum).

Tot noi ne ocupăm de realizarea planurilor de promovare, contactarea speakeriilor ce vin la proiecte, dar și păstrarea relațiilor cu partenerii media ai organizației. Alături de departamentul Creative, noi creăm materialele de promovare, în conformitate cu identitatea vizuală și tone of voice-ul organizației.
Alina Mănescu
Manager Comunicare

Trăsăturile Oamenilor de Comunicare

Ce vei învăța în departamentul de Comunicare

Dacă ești o persoană ce are cuvintele la ea, ce vrea să-și dezvolte abilitățile de scris dar și cele de networking, atunci departamentul Communication este cea mai bună alegere pentru tine!

Departamente