PRoud 14 s-a mutat în online!

PRoud este unul dintre proiectele marca Business Organization for Students, care urma să se desfășoare în primăvară.

Anul acesta ne doream să le oferim studenților o ediție specială și să venim cu ceva diferit. Din păcate, din cauza pandemiei, planurile și ideile noastre au fost puse în stand by. A fost necesar să ne adaptăm situației curente și să schimbăm toată strategia din spate.

Nu ne-am dorit să ratăm ediția 14 a proiectului, așa că am decis să încercăm să ne adaptăm la trecerea în online.

După multe ședințe și sesiuni de brainstorming, în care am încercat să evaluăm toate posibilitățile pentru a le oferi studenților o variantă cât mai accesibilă, a luat naștere PRoud Online. Acesta s-a concretizat în cinci interviuri postate pe canalul de YouTube al organizației.

proud-online-bos-romania

Primul interviu l-a avut invitat pe George Bonea, care ne-a vorbit despre publicitatea în timpul pandemiei. Ne-a împărtășit câteva din experiențele lui și secretele unei cariere de succes în domeniu. George ne-a vorbit despre creativitate în publicitate:

„Nu e nevoie să fii creativ, ci să fii calculat și să gândești între business și cum împachetăm business-ul să fie altfel.”

 

În cel de-al doilea interviu, Alexandru Negrea ne-a povestit despre marketing, adaptarea la online și cooperarea dintre branduri. 

 

Cel de-al treilea interviu a venit cu ceva fresh și i-a avut ca invitați pe Silviu Faiăr și Alex Zlăvog, care au comentat reclame și au povestit despre viața lor din industrie. Băieții ne-au dezvăluit și cum creativitatea poate repara o greșeală în publicitate:

„Cu cât ești mai creativ, cu atât poți să te folosești mai bine de context.”  

 

Penultimul interviu a avut-o invitată pe Maria Zvinca, care ne-a povestit despre cele mai în vogă trenduri din online, fenomenul TikTok și viața de influencer. Ne-a explicat de ce TikTok-ul nu este atât de popular în rândul companiilor:

„Sunt foarte puține brand-uri care au abordat platforma asta pentru a face campanii și proiecte”.

 

PRoud Online s-a încheiat cu o ediție specială, un panel talk despre situația marcomm-ului din România. Invitații noștri, Cristian China-Birta, Ruxi Micșunescu și Laurențiu Ion au împărtășit opinii și au venit cu răspunsuri din domeniu. Ne-au povestit despre cum au reușit să treacă în online și să își adapteze conținutul pentru a nu pierde proiecte.

 

Am plecat la drum înarmați cu determinare și dedicare, hotărâți să le oferim studenților o ediție online unică. Am adus oameni faini care să îi inspire pe studenți, am montat, ne-am înfrânt emoțiile și am închegat ceva mai mult decât o echipă de proiect.

Trecerea în online a adus cu sine multe ore de lucru, videoclipuri ce nu se mai terminau și probleme care apar în cadrul unui proiect. Au fost momente când ne simțeam descurajați sau agitați, momente când am simțit emoții puternice și când, poate, ne doream să renunțăm, dar ne-am inspirat unul pe celălalt să oferim tot ce avem mai bun și mai frumos.

 

Tu ce părere ai despre seria de videoclipuri marca PRoud Online? Care e preferatul tău?

Related Posts

1 comment

super wow !

Leave a reply