Descoperă Descoperă Descoperă Descoperă

INTERNAȚIONAL

VIZIUNE

SCURT ISTORIC

DEPARTAMENTE

Viziunea BOS

BOS pregătește studenții pentru startul în carieră prin asigurarea unui dialog constant între studenți și companii, dialog constând în proiecte educaționale, programe și procese organizate intern și parteneriate cu companii.

Valorile BOS
Despre BOS

În cei 17 ani de activitate, BOS a contribuit la dezvoltarea mecanismului de educaţie non-formală printr-o serie de evenimente pentru studenţi, realizate cu ajutorul membrilor organizatiei. De-a lungul anilor, am reuşit să facilităm interacţiunea student – angajator, să trezim interesul tinerilor pentru educaţia alternativă şi să generăm contexte prin care i-am ţinut la curent pe studenţi cu teme de actualitate din diverse domenii (IT, Vânzări, Relaţii Publice, Resurse Umane, Publicitate).

BOS Team
Mihaela Andronie
Sales Manager
+40 (735) 386 412
Beatrice Bran
Communication Manager
+40 (753) 702 567
Mădălina Ivan
HR Manager
+40 (729) 724 352
Cătălina Cimpoeșu
Creative Manager
+40 (752) 852 043
Corina Ionete
R&D Manager
+40 (736) 873 520
Diana Nicolae
Senior Project Manager
+40 (736) 395 152
Costin Stăncioi
President
+40 (727) 751 718
70

de Membri

260

de Alumni

200

de Proiecte lansate

4243

de Cafele băute

Departamentele BOS

Business Organization for Students este o organizaţie studenţească elitistă, care aduce la un loc studenţi cu potenţial, dornici să se dezvolte personal şi profesional prin intermediul celor 5 departamente: Communication, Creative, HR, R&D și Sales.






Departamentul de COMMUNICATION reprezintă vocea organizației, locul unde munca de PR se îmbină armonios cu partea de Social Media.
Divizia PR (Public Relations): Ca un adevărat artist, omul de communication conturează cu măiestrie imaginea organizației, îmbinând o multitudine de articole și comunicate de presă. De asemenea, acesta se ocupă de campaniile de comunicare și abordarea partenerilor media.
Divizia Digital: Consolidarea strategiilor de promovare din mediul online, gestionarea tuturor canalelor de social media, editarea site-ului și crearea planului editorial sunt doar câteva dintre activitățile omului de digital. Acesta știe exact cum să inoveze clasica penița, folosindu-se de moderna tehnologie.

Dacă ești o persoană atentă la detalii, activă, veselă și ai mereu cuvintele la tine, atunci departamentul COMMUNICATION este cea mai bună alegere pentru tine!





Dacă îți imaginezi că cei din CREATIVE stau 24/7 cu o pensulă și o paletă în mâna ești pe aproape de adevăr, considerând că laptopul le înlocuiește pe amândouă. Înconjurați de artă și inspirându-se din tot ce le este în jur, creativii se ocupă cu transmiterea ideilor organizației în mediul extern prin intermediul unor vizualuri sugestive și campanii îndelung gândite.

Deviziile departamentului sunt ART și COPY. Acestea se completează reciproc la fiecare concepere a materialelor. Cu alte cuvinte, cei din divizia ART se axează pe modul plastic în care arată un vizual, de la subiecte precum culorile, la încadrarea în pagină, pe când cei din divizia COPY sunt maeștrii în conturarea textului perfect ce apare pe acesta. Dacă ai un caracter visător și crezi că imaginația ta nu are limite, te așteptăm să faci parte din CREATIVE!


SALES reprezintă locul în care tu poți să înveți atât teoretic cât și practic cele mai utile tehnici de vânzări și îți poți dezvolta calitățile de negociator.
Dacă vrei să îți conturezi și să evidențiezi aptitudinile ce țin de comunicare și persuasiune și ești atras de vânzări, SALES este cel mai potrivit pentru tine. Acest departament reprezintă motorul de funcționare al organizației, dacă vrei să înveți cum se contactează partenerii, cum să obții resurse financiare sau cum să te implici în procese de vânzare, locul tău este aici!





RESEARCH & DEVELOPMENT reprezintă pilonul organizației, laboratorul în care definim cum ne folosim logica și imaginația pentru a obține rezultate de succes.

În cadrul departamentului, ai oportunitatea de a jongla cu informațiile pe care le obții prin efectuarea unor studii calitative și cantitative, contribuind astfel la dezvoltarea organizației prin intermediul unor idei și strategii. Dacă cel mai mult investești în cunoștințele tale, ai o imaginație bogată și o latură analitică, locul tău este în R&D!





Departamentul de HUMAN RESOURCES este compus din oameni energici, zâmbitori, empatici, orientați spre dezvoltare și conexiunile interumane. Ei sunt responsabili de fun-ul organizației, reușind să transforme orice proces complicat în unul distractiv.

Cu oamenii de HR vă veți întâlni în procesul de recrutare, vă veți bucura de cele mai frumoase teambuilding-uri create de ei, veți lua parte la cele mai tari petreceri și, cu siguranță, puteți solicita ajutorul lor ori de câte ori întâmpinați o problemă. De asemenea, ei au darul de a construi echipe minunate. Cu ajutorul teambuilding-urilor și strategiilor de motivare structurate pe nevoile fiecăriei echipe clădim, de la an la an, o organizație mai puternică și mai unită.

BOS Internațional

În anul 2011, BOS a aderat la confederaţia tinerilor antreprenori  JADE, punând bazele reţelei JADE România, în colaborare cu Theory & Practice Consult din Cluj.

În filmulețul din stânga poți vedea unul dintre evenimentele internaționale la care membrii BOS participă și locul unde învățăm și colaborăm alături de colegii noștri europeni, iar în video-ul de mai jos îl poți asculta pe Martin Schlutz (fost Președinte al Parlamentului European) vorbind despre rețeaua JADE.

JADE reprezintă o confederație internațională non-profit, creată și manageriată de studenți, care reunește 280 de JE-uri din 14 țări din Europa și Brazilia. Confederația JADE a introdus conceptul de Junior Entreprise – companie condusă de studenți. Conceptul este foarte bine dezvoltat în Europa, astfel încât orice companie multinațională a colaborat și colaborează cu cel puțin un JE.

Află mai multe

Scurt Istoric BOS

2001

Am prins contur

În anul 2001, cinci studenţi cu iniţiativă pun bazele a ceea ce astăzi numim cu mândrie BOS. (Alexandru Cristea, Bogdan Bereanda, Ionuţ Dinu, Mihai Olteanu & Olimpiu Galani)

2006

Primele proiecte

Primele proiecte prin care organizaţia s-a făcut cunoscută în rândul studenţilor au fost Giant CV (Târg de job-uri), Zilele pieţei asigurărilor, Advertising Days şi ABM Communities.

2010

Bazele deschiderii inernaționale

BOS a devenit membru fondator al reţelei JADE România, membră a confederaţiei internaţionale JADE, o importantă contribuție fiind adusă de Simona Lascu și Andreea Paraschiv. Astăzi, continuăm să fim una dintre cele mai active junior enterprise-uri din România.