BUSINESS-UL ȘI RELAȚIILE INTERPERSONALE

Ceea ce face o organizaţie să fie unică, sunt relaţiile interpersonale dintre membrii săi.

La baza acestor relaţii, stă comunicarea prin care membrii devin mai mult decât colegi de serviciu şi ajung să fie prieteni. În felul acesta, locul de muncă devine mai plăcut iar fiecare persoană îşi poate exprima mai uşor ideile şi devine mai cooperativă pentru lucrul în echipă.

În general, oamenii sunt de tipologii diferite iar uneori apar situații în care este dificil să interacţioneaze cu alții. Ulterior, devine mai greu să se lege prietenii.

Cele mai bune metode pentru a construi relaţii interpersonale în organzaţii sunt ieşirile informale şi teambuilding-urile. În cadrul acestora, se desfăşoară activităţi prin care membrii învaţă să aibă încredere unul în celălalt, să îşi expună clar ideeile, să îşi controleze mai bine emoţiile și își dezvoltă spiritul de echipă, pe scurt : ajung să se descopere unul pe celălalt.

Ce beneficii aduc aceste relaţii interpersonale?

  1. Locul de muncă devine mai confortabil
  2. Medierea conflictelor se face mai uşor
  3. Feedback-rile devin mai ușor de comunicat
  4. Se dezvoltă spiritul de echipă
  5. Apar rezultate pozitive la nivelul indicatorilor de performanţă

În concluzie, fiecare impas devine mai uşor de gestionat când colegii tăi sunt prietenii tăi, timpul petrecut la muncă trece altfel, rezultatele tale devin din ce în ce mai bune şi ai cu cine să îţi petreci şi timpul liber.

17/12/2018

Leave a reply