Strada Frumoasa nr. 31
Scurt Istoric

   1stEP este un proiect marca Business Organization for Students ce se află la cea de-a șaptea ediție. Acesta a luat naștere din pasiune pentru antreprenoriat pe data de 8 aprilie 2012, și are ca scop convingerea tinerilor că reușita în afaceri nu este imposibilă de atins, iar obstacolele pe care le întâmpină un antreprenor în formare sunt ușor de depășit dacă acționează cu pasiune și determinare.

logo-1step-91

Ediția I:  ”Antreprenoriatul din pasiune

Ediția II:  ”Lean start-up

Ediția III: ”Antreprenoriat şi intraprenoriat în turism

Ediția IV: ”Marketingul in antreprenoriat

Ediția V: ”Antreprenoriat în mediul online

Ediția VI: “1stEP was wrong

Ediția VII: “AntreprenoriART

Testimoniale
Screen Shot 2016-05-05 at 13.01.21


În 2013 am centrat proiectul în jurul conceptului de lean start-up, o modalitate mai eficientă și mai sigură, step by step, de a porni o afacere. În săptămânile ce au urmat conferinței de deschidere, cei înscriși în program s-au întâlnit cu Horațiu Țicău și Dragoș Nicolaescu la Biblioteca Metropolitană pentru a-și contura ideile de afaceri. La finalul proiectului patru echipe au avut ocazia să își prezinte business plan-urile în fața lui investitorilor Dragoș Nicolaescu și Matei Dumitrescu. Deși nu s-a soldat cu nicio finanțare a proiectelor, participanții au ramas cu un feedback important și posibilitatea de a fi îndrumați de cei doi în continuare.Proiectul a fost un bun exercițiu de antreprenoriat pentru toți participanții iar contactul cu acești oameni de afaceri foarte faini mi-a dat certitudinea că suntem parte a unei comunități unde resursele îți sunt mereu la îndemână. Doar să le cauți și să te pui pe treabă.

Virgil Ciulin
Project Manager 1stEP 2012 - 2013,
Screen Shot 2016-05-05 at 13.17.42


Tema editiei de anul trecut a fost “Marketingul in antreprenoriat – Cum sa iti construiesti campania de promovare” si a fost aleasa datorita sesizarii unei nevoi a publicului pasionat de antreprenoriat de a gasi insighturi pentru a crea propriile campanii de promovare pentru afacerile dorite, precum si de a intelege mai indeaproape tool-urile folosite in campaniile eficiente. Locul de desfasurare a case study-urilor a fost sediul partenerilor nostri, BCR. Unul din punctele forte al evenimentului a fost chiar campania de promovare care a facut si cei mai creativi antreprenori sa incerce sa desluseasca cine este Gelu si unde se ascunde. De asemenea, speakerii au reusit sa intre foarte usor in elementul lor si sa ajute participantii sa descopere cele mai bune insighturi pentru fiecare. Experienta a fost una de pomina, iar tot ceea ce pot spune este ca spiritul 1stEP este ceva ce nu se uita niciodata.