Strada Frumoasa nr. 31
Scurt Istoric

   1stEP este un proiect marca Business Organization for Students ce se află la cea de-a șaptea ediție. Acesta a luat naștere din pasiune pentru antreprenoriat pe data de 8 aprilie 2012, și are ca scop convingerea tinerilor că reușita în afaceri nu este imposibilă de atins, iar obstacolele pe care le întâmpină un antreprenor în formare sunt ușor de depășit dacă acționează cu pasiune și determinare.

30582309_2051919731502564_7716249090791872995_n

Ediția VII - “AntreprenoriART“

„AntreprenoriART”, te-a inițiat în călătoriile unor oameni care au reușit să depășească barierele stereotipurilor și să aibă încredere în talentele lor. Invitaţii noştri au dezvăluit cum au obținut profit din pasiunile lor precum muzică, teatru, film, design grafic şi vestimentar!

17352022_1583500291677846_2359146787790781002_n

Ediția VI - “1stEP was wrong“

În cadrul celei de-a șasea ediții s-au desfășurat șase sesiuni de storytelling susținute de antreprenori de succes care au împărtășit cu noi o parte din experiențele pe care le-au avut în mediul business și cum au reușit să depășească situațiile neprevăzute.

13041329_1260230514004827_5070801647820872336_o

Ediția V - ”Antreprenoriat în mediul online”

Structurat pe trei zile tematice, proiectul și-a propus să ofere studenților cunoștințe din domeniul antreprenoriatului online prin intermediul unor speakeri cu experiență și renume în această industrie și reprezentanți ai companiilor partenere.

1907605_1010595125635035_6808875041188156350_n

Ediția IV - ”Marketingul in antreprenoriat”

Tema principală abordată este “Marketing-ul în antreprenoriat“, aceasta referindu-se la modalitățile în care poți să îți construiești singur o campanie de promovare. Proiectul s-a desfășurat sub forma unor sesiuni de case study pe campanii de promovare de succes.

1979500_794716933889523_2099800148_n

Ediția III - ”Antreprenoriat şi intraprenoriat în turism”

Ediția cu numărul 3 s-a adresat tinerilor care pasionați de călătorii și turism.
Participantii la eveniment au avut parte de doua conferințe susținute de antreprenori de succes și specialiști din domeniul financiar dispuși să transmită din experiențele lor, care au viziune și deschidere spre a oferi sprijin studenților.

914168_601986519829233_710640965_o

Ediția II - ”Lean start-up & Investors Pitch"

Echipa 1stEP a adus în discuție un concept inovativ: Lean Startup, care a dat business-urilor o mai mare șansă de reușită și un succes dorit de toți, prin faptul că a pus accent pe feedback-ul primit, feedback ce le oferă antreprenorilor la început de drum ocazia să își adapteze afacerea în funcție de cererile existente.

540494_406865439341343_1258516520_n

Ediția I - ”Antreprenoriatul din pasiune”

Misiunea noastră a fost să facem împreună primul pas în lumea antreprenoriatului, să aflăm împreună povești de succes, să scoatem pasiunea din umbră, să căpătăm curajul de a vorbi despre ea și să îi dăm contur. Am răsplătit implicarea, deschiderea și inițiativă, ambiția, determinarea și ideile îndrăznețe.

Testimoniale
Screen Shot 2016-05-05 at 13.01.21


În 2013 am centrat proiectul în jurul conceptului de lean start-up, o modalitate mai eficientă și mai sigură, step by step, de a porni o afacere. În săptămânile ce au urmat conferinței de deschidere, cei înscriși în program s-au întâlnit cu Horațiu Țicău și Dragoș Nicolaescu la Biblioteca Metropolitană pentru a-și contura ideile de afaceri. La finalul proiectului patru echipe au avut ocazia să își prezinte business plan-urile în fața lui investitorilor Dragoș Nicolaescu și Matei Dumitrescu. Deși nu s-a soldat cu nicio finanțare a proiectelor, participanții au ramas cu un feedback important și posibilitatea de a fi îndrumați de cei doi în continuare.Proiectul a fost un bun exercițiu de antreprenoriat pentru toți participanții iar contactul cu acești oameni de afaceri foarte faini mi-a dat certitudinea că suntem parte a unei comunități unde resursele îți sunt mereu la îndemână. Doar să le cauți și să te pui pe treabă.

Virgil Ciulin
Project Manager 1stEP 2012 - 2013,
Screen Shot 2016-05-05 at 13.17.42


Tema editiei de anul trecut a fost “Marketingul in antreprenoriat – Cum sa iti construiesti campania de promovare” si a fost aleasa datorita sesizarii unei nevoi a publicului pasionat de antreprenoriat de a gasi insighturi pentru a crea propriile campanii de promovare pentru afacerile dorite, precum si de a intelege mai indeaproape tool-urile folosite in campaniile eficiente. Locul de desfasurare a case study-urilor a fost sediul partenerilor nostri, BCR. Unul din punctele forte al evenimentului a fost chiar campania de promovare care a facut si cei mai creativi antreprenori sa incerce sa desluseasca cine este Gelu si unde se ascunde. De asemenea, speakerii au reusit sa intre foarte usor in elementul lor si sa ajute participantii sa descopere cele mai bune insighturi pentru fiecare. Experienta a fost una de pomina, iar tot ceea ce pot spune este ca spiritul 1stEP este ceva ce nu se uita niciodata.