Tipuri de servicii

 CAMPANIE DE PROMOVARE

Serviciul de promovare integrată ajută companiile să își crească rentabilitatea investiției în promovarea produselor, serviciilor sau evenimentelor orientate către studenți prin implementarea unei strategii targetate.

servicesonlinecampaign

SERVICIU DE EMPLOYER BRANDING

În realizarea unui serviciu de employer branding, BOS România va furniza o echipă de membri, din toate departamentele și diviziile implicate, astfel încât să poată fi acoperite toate elementele proiectului, în funcție de nevoile companiei. Organizația noastră are o experiență de 9 ani în realizarea acestui tip de evenimente.

Print

RESEARCH CALITATIV

Contribuim la realizarea serviciilor sau produselor companiilor, la campaniile de recrutare ce au ca public țintă studenții din Academia de Studii Economice București. Instrumentul researchului calutativ este focus grupul, acesta este utilizat la implementarea acțiunii mai sus menționate.

02

RESEARCH CANTITATIV

Echipa de Research & Development a BOS România poate folosi instrumentele de cercetare cantitativă și canalele de promovare ale organizației, pentru a ajuta companiile să obțină insight-uri de pe piața studenților.

06

 SERVICIU DE RECRUTARE

Prin serviciul de recrutare, companiile își cresc rentabilitatea investiției, promovând posturile vacante de tip internship sau entry-level în rândul studenților. Partea de pre-screening și interviuri este externalizata către echipa de HR BOS România, astfel încât timpul investit în procesul de recrutare este eficientizat la maxim.

odhg1i0
Recomandări

AQUA CARPATICA:

“Cu echipa BOS România am început să colaborăm în 2012, în timpul campaniei pentru Legea Apei, și ne-au oferit atât sprijin, cât și sfaturi pentru a ajunge la publicul nostru universitar.
Recomandăm și altor companii să colaboreze cel puțin o dată cu BOS, și să pună umărul la dezvoltarea unei generații pentru care orizonturile sunt mult mai ample și mai deschise. “

Mondelez Internațional:

“Cu echipa de la BOS România am început să lucrăm în fiecare an, începând cu 2009. De atunci, ei au devenit ambasadorii nostri în rândul studenților, ajutându-ne să ne schimbăm la acest public extrem de dinamic.
Recomandăm și altor companii, care își doresc insight-uri proaspete și de viitor să colaboreze cel puțin o data cu BOS.”